Minggu, 08 November 2015

Cara Ambil Pemulihan Bach Bunga

Cara Ambil Pemulihan Bach Bunga

Kekeliruan dipenuhi lebih cara yang betul untuk mengambil Pemulihan Bach Bunga. Dua titik atau empat? Dalam air atau lurus pada lidah? Ia sebenarnya sangat mudah. Artikel ini akan menerangkan kaedah yang berbeza dan semua yang anda perlu lakukan adalah memilih salah satu yang terbaik sesuai dengan anda.

Sehingga 7 ubat boleh dicampur bersama-sama dan dos yang betul adalah 2 titis setiap ubat. Anda mengambil ubat-ubatan 4 kali sehari. Jika anda patut ini dalam sekitar waktu makan ia menjadikannya lebih mudah untuk diingati. Dos yang paling penting adalah perkara pertama pada waktu pagi dan Perkara terakhir pada waktu malam. Remedy Penyelamat digunakan sedikit berbeza. Peraturan ini adalah sentiasa 4 titis menyelamat Remedy. Dalam campuran yang ia dikira sebagai 1 ubat.

Bagaimana anda menguruskan pilihan anda Pemulihan Bach Flower adalah sepenuhnya terpulang kepada anda. Kaedah yang berbeza adalah seperti berikut:

Terus dari botol saham:

Ambil 2 titik dari setiap botol terus ke lidah anda atau ke dalam minuman air. Terdapat beberapa perkara yang perlu dipertimbangkan di sini. Jika anda meletakkan mereka terus ke lidah anda, anda menghadapi risiko mencemarkan penitis. Ini boleh menjadi masalah jika anda berkongsi Pemulihan Bach Flower dengan orang lain. Ia juga adalah cara yang paling mahal untuk mengambil ubat-ubatan. Anda boleh menjadi menggunakan sehingga 56 titis sehari berbanding dengan sehingga 14 dalam segelas air. Ia juga agak sukar untuk menjalankan beberapa botol saham sekitar dengan anda sepanjang hari.

Meletakkan titik ke dalam segelas air bermakna bahawa anda hanya perlu untuk melakukan proses sekali. Untuk sepanjang hari anda hanya mengambil sips daripada kaca dan setiap kali anda lakukan, anda akan mendapat dos ubat.

Ini mungkin kaedah terbaik untuk merawat lulus perasaan seperti bangun dan berasa marah-marah.

Membuat botol gabungan peribadi:

Cara terbaik untuk merawat masalah lama seperti keresahan, rasa bersalah atau kurang keyakinan adalah untuk campuran campuran peribadi. Ia juga adalah cara yang paling ekonomi untuk mengambil Pemulihan Bach Bunga. Jika anda pergi untuk melihat Bach Yayasan Pengamal Berdaftar (BFRP) ini boleh dipanggil preskripsi peribadi.

Ambil botol 30ml penitis dan menambah 5mls (1teaspoon) brendi. Jika anda tidak dapat mengambil alkohol anda boleh menggunakan cuka cider. Brandy bertindak sebagai pengawet untuk air. Perpaduan yang dibuat dengan cara ini berlangsung selama 3 minggu. Selepas waktu ini, apa-apa yang masih ada dalam botol harus dibuang.

Untuk brendi 5mls menambah 2 titis setiap remedi pilihan anda. (Remedy Penyelamat memerlukan 4 titis dan tuduhan sebagai 1 pilihan) Bilangan maksimum ubat anda mungkin termasuk adalah 7.

Menambah botol untuk hanya di bawah leher dengan masih musim bunga atau air mineral. Ingat untuk meninggalkan ruang yang cukup untuk penitis jika tidak, anda akan kehilangan beberapa ubat apabila anda menggantikannya.

Dari botol ini mengambil 4 titis 4 kali sehari.

Membuat semburan peribadi:

Menggunakan kaedah di atas tetapi menambah ubat ke dalam botol semburan. Anda hanya semburan ubat pada kulit 4 kali sehari. Kaedah ini adalah lebih sesuai untuk bayi dan orang-orang di hospital. Ia berfungsi dengan berkesan dengan cara ini.

Beberapa soalan yang berkaitan dengan dos:

Terdapat kekeliruan tentang mengapa anda ambil 4 titis daripada campuran peribadi tetapi 2 daripada botol saham individu. Dos yang betul sentiasa 2 titik dari botol saham setiap ubat. Tidak ada perbezaan dalam potensi yang apabila diambil daripada campuran campuran. Satu campuran peribadi diperbuat daripada yang sama kaedah 2 drop. Apabila ubat dicampurkan ke dalam campuran yang, peraturan adalah 4 titis 4 kali sehari.

Apabila Pemulihan Bach Flower diambil terus dari botol saham mereka rasa lebih kuat supaya orang menganggap bahawa mereka adalah lebih kuat. Ini bukan kes itu. Dos yang dos yang sama ada kemas atau di dalam air.

Tidak ada peraturan kepada berapa besar segelas air harus. Pemulihan juga boleh ditambah ke botol kecil air minuman atau jus jika anda akan berada di luar sepanjang hari dan tidak mahu remeh-temeh main dengan botol kecil. Ini adalah cara yang baik untuk kanak-kanak di sekolah untuk mendapatkan ubat atau untuk orang di luar di tempat kerja.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar