Minggu, 08 November 2015

Penjagaan kiropraktik untuk Anak Saya? Mengapa? Kembali beliau Tidak Hurt

Penjagaan kiropraktik untuk Anak Saya? Mengapa? Kembali beliau Tidak Hurt

Ibu bapa sering menghargai kepentingan pemeriksaan bagi anak mereka gigi, pendengaran, mata, telinga, hidung dan tekak tetapi mereka sering tidak fikir tulang belakang. A pemeriksaan tulang belakang adalah penting untuk pembangunan dan kesejahteraan anak anda. Anda tidak akan skip pemeriksaan gigi anak anda, atau tidak mengambil kepada-Nya beroleh matanya diperiksa. Jadi, anda perlu melakukan perkara yang sama untuk tulang belakang dan kesihatan beliau kembali. Ini semua sebahagian daripada kesihatan keseluruhan dan kesejahteraan anak anda.

Mengapa?

Tulang-tulang tulang belakang melindungi dan melindungi saraf tunjang. Saraf tunjang adalah seperti talian telefon antara otak dan seluruh badan. Jika ada masalah dengan tulang belakang, ia memberi kesan kepada saraf tunjang dan ini boleh menghalang mesej yang betul dari berulang-alik. Anda tahu bagaimana hilang dan kecewa anda rasa apabila anda tidak boleh mendapatkan melalui kepada seseorang kerana telefon bimbit mereka dimatikan? Bayangkan perkara yang sama berlaku dalam badan anda! Dengan cara ini, ketidaksejajaran untuk tulang belakang anda boleh membawa kepada masalah kesihatan pada masa depan. Sebagai kanak-kanak membesar, terdapat banyak cara yang tulang belakang mereka boleh menjadi tidak sejajar:

Semasa Lahir - Sukar buruh dan kelahiran boleh memberi kesan trauma yang dilalui bayi yang baru lahir, terutama di leher.
Semasa Bayi - Sehingga 50% bayi mempunyai kejatuhan ketara dalam tahun pertama kehidupan, dari tempat tidur, tempat tidur bayi atau lampin meja. Dan kanak-kanak jatuh banyak, banyak kali sambil belajar berjalan
Semasa Kanak-kanak - Kemalangan, kemalangan di taman permainan, jatuh basikal, kecederaan sukan dan tidak betul membawa knapsacks besar boleh menyebabkan ketidaksejajaran tulang belakang.
Semasa Tahun Remaja - Remaja mempunyai sejarah bungkuk sambil duduk atau bermain permainan video atau semasa belajar. Ini boleh membawa kepada postur yang tidak betul dan juga sakit di belakang mereka. Scoliosis adalah keadaan kadang-kadang serius yang boleh dilihat pada tahun-tahun preteen. Jika dirawat awal oleh chiropractor, kesan scoliosis boleh dikurangkan dengan banyak.
Dengan mengekalkan percuma tulang belakang kanak-kanak daripada ketidaksejajaran, keadaan yang berbeza boleh membantu. Ibu bapa melaporkan bahawa kanak-kanak yang akan dilaraskan tidak jatuh sakit sekerap, mempunyai postur yang lebih baik dan keseimbangan yang lebih baik. Chiropractic adalah, lembut, cara yang selamat ubat percuma untuk meningkatkan kesihatan anak anda. Ia tidak pernah terlalu awal untuk memulakan dan tidak pernah terlambat sama ada. Bayi dan juga remaja boleh mendapat manfaat daripada pelarasan kiropraktik. Jika anda ingin membaca lebih lanjut mengenai penjagaan kiropraktik untuk kanak-kanak, sila layari Persatuan Chiropractic Pediatric (ICPA) Laman web: www.icpa4kids.org

Tidak ada komentar:

Posting Komentar