Minggu, 08 November 2015

Tenaga Perubatan Penyembuhan Hits Mainstream Penjagaan Kesihatan

Tenaga Perubatan Penyembuhan Hits Mainstream Penjagaan Kesihatan

Populariti Meningkatkan Tenaga Perubatan Penyembuh

Walaupun semua kemajuan yang kita lihat dari ilmu perubatan, sebahagian besar daripada penduduk bertujuan daripada tenaga penyembuh ubat apabila mereka sakit. Sebagai perkara fakta, nampaknya ada kesedaran baru yang timbul bahawa orang-orang yang menarik balik kepada pendekatan yang lebih semula jadi dan menyeluruh untuk kesihatan secara keseluruhan. Lagipun, ia telah benar-benar hanya dalam beberapa ratus tahun yang lalu dalam sejarah manusia yang telah kami datang untuk bergantung kepada sebatian sintetik dan teknik mahal dan sering kali sangat invasif untuk menyembuhkan penyakit.

Hari ini, kebanyakan profesional perubatan yang terlatih untuk melihat seseorang sebagai satu siri sel individu yang datang bersama-sama untuk membentuk satu sistem sokongan hidup. Doktor melihat kita sebagai organ-organ, cecair dan tulang, dan mempunyai ujian canggih untuk menganalisis setiap sistem. Kami pada dasarnya mesin dan doktor adalah juruteknik didakwa penyelenggaraan.

Mujurlah masih ada orang yang memahami bahawa seseorang adalah lebih daripada sekadar jumlah bahagian-bahagian individu masing-masing. Dan mereka memahami bahawa ubat-ubatan preskripsi atau pembedahan invasif dan berbahaya atau rawatan bukan satu-satunya prosedur yang ada. Pengamal perubatan perubatan tenaga tahu bahawa alam semesta adalah sarat dengan kuasa-kuasa yang apabila dimanfaatkan dengan betul boleh membantu merawat penyakit dan penyakit sebagai baik atau lebih baik daripada apa yang diajar di dalam buku-buku teks standard sekolah perubatan.

Pengamal perubatan perubatan tenaga mempunyai hampir sama banyak teknik dan pilihan rakan-rakan lebih utama mereka. Selalunya rawatan dan prosedur yang agak konvensional dan mudah untuk orang yang purata untuk berkaitan dengan. Terapi yang melibatkan lampu berwarna, magnet, akupunktur dan frekuensi bunyi yang disasarkan adalah berkesan dan mudah bagi orang untuk membalut fikiran mereka di sekitar. Teknik yang lebih esoterik telah menjadi semakin popular dan diterima sejak beberapa dekad yang lalu. Pengamal perubatan tenaga dasarnya saluran untuk tenaga universal, atau mereka telah memperoleh pengetahuan tentang mekanisme biofeedback tertentu bahawa mereka mampu untuk memanipulasi. Daripada melihat ubat tenaga kerana beberapa ghaib silap mata seperti kebanyakan pakar-pakar perubatan moden, pengamal perubatan tenaga hanya menjalankan teknik-teknik yang telah digunakan di seluruh dunia selama berabad-abad penyembuhan.

Satu lagi perkara tentang penyembuhan tenaga - tiada kesan sampingan. Kerajaan Persekutuan telah memberi mandat bahawa setiap ubat preskripsi datang dengan senarai kesan sampingan bahawa dadah akan mewujudkan dalam badan anda. Terdapat amaran terhadap berlebihan akibat kemalangan dan senarai sebab-sebab mengapa anda tidak perlu mengambil ubat. Adakah ia tidak masuk akal sekurang-kurangnya untuk dimasukkan ke dalam proses rawatan anda di mana tidak ada yang membawa maut atau penyakit tambahan?

Tidak ada komentar:

Posting Komentar