Minggu, 08 November 2015

Pengalaman Peribadi Dengan Alkali Air Antioksidan

Pengalaman Peribadi Dengan Alkali Air Antioksidan

Saya adalah seorang kafir farmaseutikal, jadi apabila doktor saya memberitahu saya bahawa tekanan darah saya adalah 152, saya tidak tahu bagaimana saya akan membawanya ke bawah; tetapi satu perkara yang saya tidak tahu ... saya tidak akan mengambil apa-apa pil untuk berbuat demikian.

Pada masa yang saya adalah sesuatu seperti 40 £ kelebihan berat badan jadi saya pergi pada diet dan kehilangan £ 25 tetapi tekanan saya hanya turun 2 mata. Seorang rakan saya memberitahu saya mengenai air alkali sebab itu aku memberikannya ia cuba. Sekarang fikiran anda Saya tidak banyak di atas air minum - pada yang paling saya akan minum hari tertentu adalah mungkin 16 oz air - jadi apabila saya diberitahu saya perlu minum gelen air alkali ini sehari, saya tindak balas pertama oh, Tuhan saya, anda telah mendapat untuk bergurau.

Tekanan darah tinggi adalah jenaka tidak, oleh itu, saya pergi ke hadapan dan minum gelen sehari dan dalam masa kurang daripada dua minggu tekanan darah saya menurun daripada 150 kepada 130. saya menjadi seorang yang beriman dan berpendidikan diri saya lebih lanjut mengenai merit air antioksidan beralkali.

Semasa proses pendidikan saya terkejut dengan apa yang saya belajar mengenai air botol dan kesan buruk ia mempunyai sistem kesihatan kita. Saya sangat mengesyorkan kepada sesiapa yang bersungguh-sungguh untuk mendapatkan dokumentari DVD kesihatan "Ditoreh" dan sebaik sahaja anda telah melihat filem ini saya boleh menjamin bahawa anda akan, tidak pernah, pernah mahu mengambil satu lagi seteguk air botol pernah lagi. Saya juga terkejut apabila mengetahui bahawa apabila ia datang kepada kesihatan dan umur panjang Amerika Syarikat berada di kedudukan ke-45 di dunia dan negara nombor satu adalah Jepun.

Untuk meningkatkan kesihatan badan kita perlu bekerja dengan betul. Air botol yang keasidan sarat memudaratkan kesihatan kita. Air antioksidan alkali membolehkan sel-sel untuk berfungsi dengan baik dan meletakkan lebih banyak tenaga yang kritikal untuk badan. Air alkali membantu mendapatkan air hidup ke dalam badan anda, supaya anda boleh hidup dengan kesihatan yang lebih baik. Pengionan menyebabkan molekul air menjadi hanya saiz yang betul untuk masuk ke dalam sel-sel anda. Air biasa mempunyai molekul yang terlalu besar untuk masuk ke dalam sel-sel.

Minum air yang tetap dan menjangkakan ia masuk ke dalam sel-sel anda dan hidrat kamu yang membaling softballs di pagar rantaian dan mengharapkan mereka untuk mendapatkan melalui ke sisi lain. Mereka terlalu besar! Minum air antioksidan beralkali adalah seperti membaling guli melalui pagar rantai berkaitan.

Oleh kerana saya telah detoxified badan saya dengan minum air alkali Saya dapati beberapa faedah lain yang luar biasa. Saya gunakan untuk mengalami masalah insomnia, saya tidak lagi dilakukan. Saya seorang warga emas dan telah melihat peningkatan dalam tahap tenaga saya, saya seolah-olah dapat memberi tumpuan yang lebih baik dan mempunyai memori pengekalan yang lebih baik. Saya pernah mendengar testimoni daripada lain peminum air beralkali yang mengatakan bahawa penyakit kencing manis mereka telah ditangkap, dan lain-lain dengan artritis yang tidak lagi menderita dengan kesakitan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar