Minggu, 08 November 2015

Makanan Sihat: Kelas Dengan Rebecca Wood

Makanan Sihat: Kelas Dengan Rebecca Wood

Makanan Sihat: Kelas dengan Rebecca Wood
ditulis oleh: Clea Westphal
April 25, 2011

Paskah Dinner With Rebecca Wood

Ahad 24 April, 2011
Paskah Ahad saya bernasib baik untuk mengambil kelas memasak / kesihatan dengan Rebecca Wood. Paula Breymier anggun dihoskan sekumpulan kecil kami di rumahnya di Boulder Colorado. Oleh panel Rebecca, perkara pertama yang anda segera notis adalah semangat beliau untuk mengajar. Semangat hangat beliau dan cintakan apa yang dia lakukan ditulis seluruh mukanya. Dia menetapkan untuk menganjurkan kumpulan kecil kami dalam suasana tidak formal ini, pada masa yang sama menyediakan hidangan yang menarik kambing, kacang, beras merah, salad, bass, kubis jeruk, dan sayur-sayuran sedikit dicelur.

Sepantas kilat dia bersedia untuk memulakan kelas, dan dilancarkan pada untuk menjelaskan beberapa tips menjimatkan masa untuk memasak, dan beberapa cara untuk menyediakan makanan ini supaya anda boleh menerima nilai yang paling pemakanan daripada mereka. Selepas, memakai beras, beliau menjelaskan bagaimana hanya menggosok beras yang sedikit antara tangan anda apabila anda mencuci ia juga boleh membuat ia lebih mudah untuk dihadam. Beliau bercakap tentang minyak masak yang berbeza, yang mana boleh digunakan dalam memasak di temps lebih tinggi, mengekalkan ciri-ciri pemakanan mereka. Salah satu perkara yang beliau mencadangkan untuk sokongan pemakanan, yang anda boleh berkhidmat bersama-sama dengan makanan anda, adalah kubis jeruk. Ia adalah sangat lazat, mudah untuk membuat, dan disimpan di dalam peti sejuk selama beberapa minggu. Semua resipi beliau terletak di laman web beliau.

Jam berikut telah dibelanjakan mengajar kita bagaimana untuk membaca muka. Melalui contoh-contoh gambar, dia dapat menggambarkan berbeza kawasan, tekstur dan warna, di sekitar muka yang berhubung kait dengan organ-organ badan yang berlainan. Bagaimana anda boleh belajar untuk menyesuaikan diet anda untuk menyokong sepenuhnya sistem pencernaan anda, dan kemudian mula melihat hasil pada muka anda sendiri. Beliau menjelaskan secara terperinci bagaimana makanan yang kita makan adalah sensitif kepada organ-organ dalaman tertentu.

Terdapat juga komponen emosi 'berhubung dengan organ-organ ini, dan bergantung kepada tahap sensitiviti orang-orang yang makanan ini, makan mereka boleh menghasilkan tekanan emosi seperti kemurungan, kelesuan, kesedihan, kebimbangan dan paranoia. Bagaimana mencari keseimbangan dalam diet anda, benar-benar boleh memberikan bantuan dalam bekerja dengan sistem pencernaan yang gagal. Membantu organ-organ dalaman anda berfungsi dengan betul boleh membawa kepada lebih banyak tenaga, kebahagiaan dan rasa keseluruhan kesejahteraan. Dalam masa yang singkat, Rebecca dapat memberikan kita begitu banyak maklumat, dan memasak hidangan hebat yang semua orang menikmati sepenuhnya. Saya hanya ingin saya boleh tinggal lebih lama untuk mengetahui lebih lanjut!

Saya bertanya banyak soalan, tetapi satu yang menonjol adalah: "Bagaimana anda mendapatkan seseorang untuk berhenti makan makanan yang anda tahu membunuh mereka, terutama apabila anda tahu mereka benar-benar melekat pada makanan-makanan?" Rebecca menjawab, "Melalui kasih sayang. Sebagai ketagih kepada makanan adalah benar-benar seperti mana-mana ketagihan lain, ia memberi keselesaan kepada orang itu, dan anda perlu untuk menjadi lembut dan bersabar apabila bercakap dengan mereka tentang hal itu."

Saya mendapati semua kebijaksanaan beliau untuk menjadi pesat berguna, bagi saya, suami saya dan diet anak-anak kami. Penjelasan beliau tentang bagaimana perkara-perkara yang berkaitan antara satu sama lain, dan kemudian apa perubahan seseorang boleh membuat untuk membetulkan kesusahan dalam bidang ini, adalah jelas, mudah dan ringkas. Rebecca telah membelanjakan lepas 4 dekad yang ditujukan untuk mencari jawapan kepada soalan-soalan beliau mengenai pemakanan yang sihat, dan apa yang sebenarnya berfungsi. Beliau telah bekerja dengan begitu banyak keluarga selama ini, membantu mereka untuk memperbaiki diet mereka, dan benar-benar mendapatkan nutrisi yang mereka perlukan daripada makanan yang mereka makan.

Terima kasih Paula kerana memberi peluang kepada saya untuk berada di sana, dan terima kasih kepada Rebecca untuk hidangan yang indah dan membuka mata saya kepada begitu banyak cara-cara baru untuk meningkatkan kesihatan orang-orang dan pencernaan secara keseluruhan.

Rebecca tinggal berhampiran Boulder, Colorado.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar