Minggu, 08 November 2015

Veteran Hidup Dengan Post Stress Traumatic

Veteran Hidup Dengan Post Stress Traumatic

Post Tekanan Traumatik (PTS) adalah sakit yang menyeksakan yang haus pada anda, menumpulkan deria anda, dan mengubah realiti anda. Sakit membosankan tetap mempunyai kesan menjejaskan ke atas hidup anda setiap hari, hubungan, kerja anda, dan keluarga. Anda tidak sedar tol yang diambil ke atas kesihatan fizikal, mental, dan emosi anda sehingga ahli keluarga atau rakan memberitahu anda. Pada masa itu tingkah laku dan kesopanannya anda telah beralih. Apabila anda mula melihat perkara-perkara berikut berlaku dalam hidup anda, anda perlu mengambil tindakan untuk menjadikan mereka di sekeliling:

• serangan kemurungan
• perubahan mood Rapid
• pengasingan Berjadual
• Kemarahan dan mengamuk

Beralih anda kisah hidup atau sakit di sekitar kira-kira memecahkan kitaran menekan kesakitan anda. Kesakitan anda tidak akan hilang atau mengurangkan jika anda mengelakkannya. Kesakitan anda akan berkembang dalam intensiti dan agresif mengalirkan lebih banyak tenaga. Ini membawa kepada hidup anda berputar di luar kawalan dan menggunakan kemurungan, lebih makan, tidur berlebihan, marah, atau pengasingan untuk kebas kesakitan dan bukannya berurusan dengan cerita kesakitan anda. Anda tidak boleh mengubah hidup anda di sekitar sehingga anda mampu mengubah cerita kesakitan anda sekitar. Cerita kesakitan anda adalah yang anda telah menjadi. Berapa kerap anda menggunakan kemurungan, ketagihan, geram, atau mengelakkan untuk menindas kesakitan dengan cerita anda? Adakah ia berkesan?

Anda boleh membuat pilihan yang tidak sesuai kerana kekurangan maklumat semasa anda cuba untuk menyelesaikan PTS anda. Beberapa pilihan yang anda buat mungkin kerana tidak tahu bagaimana untuk memulakan proses, menerima bahawa tidak ada penyelesaian kepada masalah anda, bukan meminta bantuan alternatif awal, atau tidak memahami bahawa beberapa jawapan yang dalam anda. Kita sebagai sebuah negara yang berhadapan dengan krisis PTS melaksanakan lebih 17% daripada penduduk Amerika Syarikat. Kita bercakap tentang luka-luka yang tidak dapat dilihat dan hati yang patah. Tiada jalan pintas dan tidak ada luka luaran yang menunjukkan penutupan dan penyembuhan. Ini adalah satu proses yang mengambil masa, kesabaran, persefahaman, kasih sayang, dan cinta.

Ini adalah di mana getah hits jalan. Perubatan allopathic, syarikat insurans, dan VA tidak dapat dan tidak bersedia untuk menyampaikan penyelesaian. Apa yang mereka tawarkan adalah:

• Pra-Kualifikasi dan ujian untuk dirawat
• terapi klinikal dengan keadaan
• Ubat preskripsi: antidepresan & pil sakit
• Rawatan Bersyarat veteran; tiada rawatan untuk anggota bertugas secara aktif

Jika anda tidak memenuhi kelayakan mereka atau berada dalam tugas aktif, rawatan ditolak. Juga, jika anda inginkan rawatan lain daripada terapi dadah atau klinikal, rawatan ditolak. Jika anda percaya bahawa anda boleh menunggu kerajaan, perubatan allopathic, dan industri insurans untuk melakukan perkara yang betul, mereka tidak akan. Walaupun anda memakai pakaian seragam dan meletakkan hidup anda dalam talian dan kini mahu mereka untuk merawat PTS anda, mereka tidak dapat. PTS adalah isu keluarga yang diselesaikan melalui terapi alternatif dan rawatan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar