Minggu, 08 November 2015

Mengapa Chiropractic Care? 5 Sebab Dijangka Lihat Chiropractor

Mengapa Chiropractic Care? 5 Sebab Dijangka Lihat Chiropractor

Jika anda tidak mencuba rawatan Chiropractic lagi, ia mungkin kerana pilihan pertama anda apabila anda memerlukan penjagaan perubatan adalah status quo. Anda mungkin tidak tahu banyak mengenai penjagaan kiropraktik dan apa yang ia boleh menawarkan anda. Seperti kebanyakan orang, anda mungkin memanggil doktor anda untuk temujanji tidak kira apa yang salah dengan anda. Sakit kepala, sakit belakang, sakit sendi, alahan ... Anda panggil doktor biasa anda tanpa memberikan apa-apa pemikiran sama sekali. Tetapi yang benar adalah anda boleh mendapatkan banyak penjagaan pakar dari chiropractor anda.

Berikut adalah lima sebab untuk pergi ke chiropractor a.

Kos penjagaan kiropraktik kurang - Amerika mengalami sakit belakang membelanjakan lebih 60 bilion dolar setahun cuba untuk mendapatkan relief, kebanyakan ia tidak produktif. Beberapa pekerja pampasan kajian lembaga mendapati bahawa penjagaan kiropraktik mengurangkan kos perubatan hampir 30% berbanding dengan penjagaan konvensional untuk sakit belakang. Kajian oleh Blue Cross Blue Shield (BCBS) menunjukkan bahawa lebih banyak wang yang anda habiskan dengan chiropractor pergi ke penjagaan pesakit.

Ia berfungsi - Kajian menunjukkan bahawa penjagaan kiropraktik untuk sakit belakang adalah lebih murah dan lebih berjaya daripada yang lain-lain bentuk rawatan. Di samping itu, ahli tulang boleh mendapatkan anda kembali untuk bekerja lebih cepat dengan mengelakkan ubat-ubatan dan pembedahan. Kajian menunjukkan bahawa untuk kelegaan jangka panjang dari rasa sakit, rawatan kiropraktik berfungsi lebih baik daripada terapi ubat tanpa kesan sampingan dan kiropraktik adakah ia lebih cepat.

Lebih daripada punggung - Selain daripada sakit belakang, anda boleh mendapatkan rawatan perubatan untuk sakit kepala, sakit sendi, alahan, berhenti merokok, kaunseling pemakanan, dan kesejahteraan secara keseluruhan. Ramai ahli tulang boleh melakukan pemeriksaan fizikal sukan dan physicals pekerjaan umum kurang daripada apa yang anda boleh mendapatkan mereka dilakukan dengan doktor anda. Kiropraktor melihat gambar keseluruhan, bukan hanya satu gejala untuk mencari rawatan yang akan bekerja terbaik untuk anda.

Mengelakkan prosedur invasif - Chiropractors tidak suka prosedur invasif jadi kami berusaha untuk merawat pesakit dalam apa-apa cara untuk mengelakkan pembedahan. Hakikatnya, pembedahan tidak berfungsi dan juga anda mungkin berfikir ia. Pembedahan kos banyak wang dan karies risiko jangkitan, kesan sampingan dan masalah buruk lain. Kiropraktor berusaha untuk menetapkan asal-usul masalah ini, dan bukan hanya merawat gejala.

Insurans kesihatan sering meliputi ia - Mujurlah, banyak prosedur kiropraktik adalah dilindungi oleh insurans kesihatan anda. Kita semua tahu bahawa syarikat-syarikat insurans suka mencari alasan untuk tidak membayar untuk sesuatu yang fakta bahawa syarikat-syarikat insurans melihat nilai dalam penjagaan kiropraktik jaminan lebih bahawa penjagaan kiropraktik adalah berkesan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar