Minggu, 08 November 2015

Perubatan Alternatif Sumber - Menggunakan ubat-ubatan homeopati untuk Bantuan Combat Pneumonia!

Perubatan Alternatif Sumber - Menggunakan ubat-ubatan homeopati untuk Bantuan Combat Pneumonia!

Pneumonia adalah radang paru-paru dan boleh disebabkan oleh salah satu daripada tiga perkara yang akan menjadi parasit, kulat atau virus. Ini boleh menjadi amat berbahaya bagi mereka yang mungkin telah dikompromi sistem imun dan juga orang tua. Keadaan ini boleh berada di mana sahaja dari ringan untuk benar-benar mengancam nyawa. Tiada siapa yang terkecuali daripadanya, jadi sesiapa sahaja boleh mendapatkannya. Tanda-tanda adalah seperti berikut:

Demam
Batuk
Masalah pernafasan
Menggigil
Berjabat
Berpeluh
Sakit di dada
Sakit otot
Keletihan
Sakit kepala
Terdapat pelbagai rawatan homeopati yang boleh membantu mengurangkan beberapa gejala-gejala ini tetapi adalah dicadangkan bahawa sejak radang paru-paru adalah keadaan yang sangat kompleks yang menyembuhkan dengan rawatan homeopati tidak digalakkan. Rawatan yang boleh membantu untuk melegakan banyak gejala ia masih yang terbaik adalah bahawa anda terus dengan rawatan perubatan tradisional dengan melawat doktor dan mengikuti arahannya.

Doktor boleh meletakkan anda pada ubat-ubatan antibiotik dan lain-lain untuk membantu mendapatkan ia di bawah kawalan. Anda perlu memastikan bahawa jika anda masih mengalami seram sejuk, demam, batuk anda tidak boleh menyingkirkan dan demam lebih 102 darjah yang kembali ke doktor dan beliau mungkin perlu meletakkan anda di hospital.

Walau bagaimanapun, tidak ada yang salah dengan menggunakan beberapa rawatan homeopati bersama-sama dengan ubat doktor kami telah meletakkan anda pada. Sebahagian daripada mereka rawatan disenaraikan di bawah.

Belladonna boleh digunakan untuk membantu menghilangkan sakit kepala, hidung, demam dan kesakitan yang datang dengan mempunyai radang paru-paru. Ini juga akan membantu untuk menghilangkan kebimbangan yang mungkin dikaitkan dengan kesakitan dan ketidakselesaan yang boleh menyebabkan radang paru-paru. Sebagai seorang dewasa, anda boleh mengambil empat tablet dibubarkan di bawah lidah. Ini boleh dilakukan 4 kali sehari. Kanak-kanak perlu mengambil dua tablet hanya dua kali sehari.

Carbo Veg merupakan ubat yang sering digunakan untuk peringkat akhir paru-paru dan ia adalah terutamanya digunakan untuk membantu memerangi keletihan dan kelemahan yang disebabkan radang paru-paru itu. Ia juga akan membantu dengan jampi batuk. Sebagai seorang dewasa, anda boleh mengambil 4 biji empat kali setiap hari dan biarkan ini membubarkan bawah lidah anda juga. Bagi kanak-kanak mereka akan mengambil separuh daripada dos ini.

Lycopodium boleh digunakan untuk membantu dengan masalah pernafasan dan kebimbangan yang mungkin datang dengan mempunyai radang paru-paru. Bagi kedua-dua orang dewasa dan kanak-kanak yang berumur dua tahun ke atas mereka boleh mengambil 3 tablet 1-3 kali setiap hari dengan membubarkan tablet sekali lagi, di bawah lidah. Anda boleh menghentikan Lycopodium sebaik sahaja semua gejala hilang. Tidak kira apa yang tidak mengambil ini selama lebih daripada dua minggu.

Fosforus digunakan untuk merawat banyak kes-kes yang teruk radang paru-paru. Ia akan membantu untuk menghapuskan kekangan dada, kesesakan, sakit di dada, dan serangan batuk. Ini disarankan untuk sesiapa sahaja yang mempunyai paru-paru diisi dengan pneumonia. Orang dewasa perlu mengambil 4 tablet di bawah lidah mereka 4 kali sehari dan kanak-kanak perlu mengambil separuh jumlah itu.

Ingat rawatan ini tidak bertujuan untuk menggantikan rawatan doktor anda mungkin telah meletakkan anda pada. Mereka hanya untuk membantu meningkatkan rawatan tradisional. Jangan sekali-kali cuba untuk mendiagnosis diri dan mengobati diri. Jika anda mengesyaki pneumonia kemudian masuk ke dalam berjumpa doktor dengan segera.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar