Minggu, 08 November 2015

Siapa Tanggungjawab Adakah Kesihatan Saya?

Siapa Tanggungjawab Adakah Kesihatan Saya?

Pemulihan diri adalah mungkin sebagai orang yang membuka hati dan fikiran mereka kepadanya. Apa jua sistem kepercayaan kita mengehadkan membolehkan adalah sejauh mana kita akan dapat mengambilnya. Maka kita perlu mengubah sistem kepercayaan kita menghadkan dari statik untuk membuka, dan bersedia untuk membenarkan perubahan sebelum apa-apa pemulihan diri sebenar boleh berlaku. Adakah ia tanggungjawab doktor untuk menyembuhkan aku; atau adakah ia saya? Di manakah keutamaan kami apabila ia datang kepada kesihatan kita sendiri? Adakah kita memberi perhatian kepada mesej yang badan kita, fikiran, dan semangat menghantar kami? Jawapan kepada soalan ini adalah salah satu perbezaan yang signifikan bergantung kepada orang itu.

Pada peringkat ini kemanusiaan belajar ramai yang sedar akan hakikat bahawa kesihatan keseluruhan badan kita, fikiran, dan semangat bukan tanggungjawab orang lain tetapi kita sendiri. Sesungguhnya, tiada siapa lagi yang mempunyai lebih keupayaan untuk menyembuhkan badan saya, fikiran, dan semangat daripada saya.

Penderitaan selama bertahun-tahun dengan penyakit kronik di dalam minda saya, badan dan semangat, maka penyembuhan diri sendiri melalui cara yang holistik membuatkan saya seorang pakar dalam subjek pemulihan diri.

Pada tahun 1995 saya mengalami sakit begitu banyak dan mundur mudah sepanjang kehidupan saya bahawa keupayaan saya untuk bergerak, tidur, dan makan, telah dicabar. Ubat Doktor ditetapkan seolah-olah hanya menyebabkan lebih mundur mudah. Badan saya, minda dan semangat tidak bersambung dan cara saya berfikir adalah kronik seperti badan saya. Kemurungan yang mendalam adalah teman tetap saya. Namun, dalam masa usus saya saya tahu, jika saya kekal di atas jalan yang saya kini membuat perjalanan, saya akan sama ada mati atau di kerusi roda dalam masa beberapa tahun. Akhirnya pada tahun 1997 saya mengambil tindakan.

Saya mula menyelidik kaedah penyembuhan alternatif. Sistem kepercayaan saya sehingga ke tahap ini terhad kesediaan saya untuk menerima banyak kaedah penyembuhan alternatif; jadi saya mula dengan pilihan untuk mengambil alih penyembuhan saya sendiri. Saya meletakkan semua ubat-ubatan saya dalam beg kertas coklat dan membawa mereka ke pejabat doktor saya. Saya menetapkan mereka di atas meja dan menunggu dia untuk masuk ke dalam bilik. Apabila dia datang, dan melihat beg dia bertanya kepada saya jika saya mahu dia untuk mengelakkan ubat-ubatan saya. Jawapan saya ada terima kasih, saya mahu anda untuk meletakkan mereka di mana matahari tidak bersinar; mereka tidak membantu saya. Mereka tidak penyembuhan saya, mereka hanya masking gejala. Saya ingin mengambil pendekatan yang lebih semulajadi untuk penyembuhan saya. Sila tidak mengambil ini secara peribadi tetapi saya juga mahu rujukan kepada Doktor Osteopathic. Cerita panjang pendek dia merujuk saya dan selebihnya adalah sejarah.

Ambil masa dan mengira banyak berkat anda. Tahu anda tidak keseorangan dalam perjalanan anda, dan bahawa alam semesta akan membawa kepada anda apa yang anda masukkan di luar sana. Apabila kita meminta sesuatu tetapi kita tidak berasa apa yang dimaksudkan dengan mempunyai bahawa dalam kehidupan kita, sekarang; kita pada dasarnya menghalang manifestasi daripada apa yang kita minta.

Menjaga kesihatan anda; menyedari bahawa ubat yang diberikan adalah hanya topeng bahawa menutup isu sebenar. Pergi masuk dengan bukan pertimbangan bermuhasabah untuk mencari kuasa yang anda tidak tahu anda mempunyai. Kuasa ini akan membolehkan anda untuk menyembuhkan diri sendiri. Ingat berkuasa yang anda adalah; dan anda juga akan menjadi keseluruhan lagi, dan dalam kesihatan yang sempurna.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar