Minggu, 08 November 2015

Punca, Gejala dan Rawatan untuk zakar Thrush

Punca, Gejala dan Rawatan untuk zakar Thrush

Wanita seolah-olah mendapat semua perhatian ketika datang untuk seriawan juga dikenali sebagai Jangkitan Yis atau candida albicans. Ia adalah satu penyakit yang sangat tidak menyenangkan untuk lelaki mengalami terlalu dan ia adalah sangat biasa.

Adakah anda berfikir bahawa anda mempunyai seriawan?

Mungkin anda bangun pagi ini dan untuk mengejutkan anda ia dibakar seperti apa-apa sebelum ini apabila anda pergi ke bilik mandi dan anda mempunyai sesuatu yang merah dan radang sekitar zakar anda. Sudah tentu tuan-tuan fikiran pertama anda akan menjadi bahawa teman wanita atau isteri anda memberi anda sesuatu tetapi percaya atau tidak, anda hanya boleh mempunyai kes yang mudah untuk seriawan zakar. Ya ini bunyi yang dahsyat tetapi ia boleh disembuhkan dan ia tidak akan menjadi kematian anda. Walaupun anda mungkin merasa seperti itu hanya untuk sementara waktu kerana ketidakselesaan.

Terdapat banyak perkara yang boleh menyebabkan seriawan zakar pada lelaki jadi ia adalah penting untuk mencuba dan memikirkan bagaimana ia datang kira-kira pada mulanya supaya anda boleh menyimpannya daripada berlaku pada masa hadapan.

Salah satu penyumbang utama adalah diabetes. Jika anda kencing manis daripada yang anda tahu bahawa glukosa darah anda akan menjadi lebih tinggi daripada biasa dan ini membuatkan anda sangat terdedah kepada jangkitan yang melibatkan yis. Thrush juga suka mana-mana tempat yang lembab, hangat dan gelap dan mari kita menghadapinya seorang lelaki, melainkan jika anda sedang berjalan di sekitar seolah-olah anda berada di pantai bogel, ia adalah tempat yang sesuai untuk pembiakan.

Kini, beberapa tanda-tanda yang anda mungkin ada boleh menjadi sama seperti yang isu-isu kesihatan lain yang berkaitan. Tetapi, beberapa gejala-gejala ini bersama-sama dan juga ruam-tanda dan kerengsaan membantu kamu simpulkan bahawa seriawan zakar mungkin dipersalahkan kerana apa yang anda rasakan.

Ini akan termasuk gatal yang teruk di sekitar kawasan zakar bersama-sama dengan perasaan terbakar yang serius apabila anda membuang air kecil. Ini akan menjadi sangat menyakitkan dan anda akan berasa seolah-olah anda hanya boleh jatuh ke lutut dan beg anda. Anda juga akan dapat melihat satu titik merah besar yang mempunyai anak-anak kecil sekelilingnya dan anda juga boleh mempunyai nanah yang kelihatan seperti keju putih tebal.

Adakah anda yg ditandai keluar lagi? Tidak menjadi.

Anda boleh merawat seriawan zakar dengan mudah dan dari keselesaan rumah anda sendiri.

Perkara pertama yang anda perlu lakukan adalah memastikan bahawa anda memakai seluar dalam kapas yang longgar. Ini akan membuat kering kawasan yang penting untuk menyingkirkan ia dan memastikan ia jauh.

Anda juga perlu memastikan kawasan bersih supaya selepas mandi anda perlu memastikan bahawa anda mengeringkan turun di bawah kerana tidak pernah sebelum. Jika anda boleh membawa diri untuk melakukannya, tidur dalam keadaan bogel supaya udara boleh membuat hubungan dengan kawasan itu dan membantu proses penyembuhan.

Anda perlu beri perhatian khusus kepada pasangan anda untuk memastikan bahawa apabila anda mempunyai seriawan bahawa dia mungkin akan mendapat seriawan juga atau sebenarnya saya telah diberikan anda di tempat yang pertama. Cara sama ada ia akan ping pong balik antara kedua-dua anda supaya mengambil langkah berjaga-jaga dengan menggunakan kondom sehingga anda benar-benar sembuh.

Makan makanan yang betul juga akan menyediakan anda dengan rawatan yang memberikan anda kelegaan daripada seriawan zakar dan kerja-kerja secara berterusan untuk menjaga seriawan jauh.

Tambah yogurt untuk diet anda dengan bakteria aktif.

Ini adalah cara yang baik untuk dapat melawan bakteria jahat di dalam badan anda dan menggantikannya dengan bakteria baik yang anda perlu untuk melawan seriawan kira dan mendapatkan anda sihat.

Jika anda seorang pesakit kronik maka ia adalah penting untuk membuat perubahan ini dan melekat dengan mereka.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar