Minggu, 08 November 2015

Hemp Protein Powder - The Amazing Superfood

Hemp Protein Powder - The Amazing Superfood

Hemp serbuk protein? Idea meminum serbuk protein dibuat dengan hem boleh menyebabkan anda untuk menaikkan kening dengan syak wasangka. Ia mungkin kedengaran sama seperti sesuatu yang akan membawa anda belayar tinggi pada malam Sabtu. Tetapi hakikatnya, ia adalah pemimpin berkhasiat menawarkan banyak manfaat untuk kesihatan anda yang terbaik.

Kenapa orang suka Hemp Protein Powder

Hem adalah tumbuhan yang telah ditanam untuk beribu-ribu tahun dan oleh alam semula jadi sumber terbaik protein. Ini benih kecil sedikit begitu disumbat dengan nutrien yang ia menjadi diiktiraf sebagai sesuatu makanan super a.

Sukan mungkin menggunakannya sebagai pemulihan smoothie semula jadi, vegetarian mendapat manfaat daripadanya sebagai makanan tambahan kesihatan untuk meningkatkan protein mereka mengambil dalam, dan peminat kesihatan hanya menggabungkan protein hem sebagai salah satu superfoods ke dalam rancangan makanan mereka. Walaupun kuat pemakan daging boleh memerah ke dalam diet mereka sebagai pengganti protein tetap untuk produk haiwan.

Teruskan membaca untuk beberapa ciri-ciri kegemaran.

• Ia agak kerap dipakej sebagai organik. Hem adalah secara semula jadi perosak tahan, menghapuskan keperluan untuk racun perosak. Orang yang menjaga pemakanan yang bersih tidak perlu bimbang tentang toksin yang banyak kali mendapati dalam versi dirumuskan secara komersial.

• Ia adalah makanan yang tidak tercemar. Skor campuran protein hem di pasaran adalah tidak tercemar, tanpa pengawet atau pengisi. A melihat pada senarai bahan-bahan yang biasanya akan mengesahkan tidak lebih daripada hem - satu asas, bahan sebenar. Ini adalah bertentangan lengkap beban serbuk protein di pasaran yang sering mempunyai katalog tanpa henti pelik dan unpronounceable bahan-bahan, dan pemanis tiruan.

• Ia mempunyai nutrisi kedudukan tertinggi. Hem merupakan sumber protein lengkap, menyampaikan setiap satu daripada asid amino penting yang diperlukan oleh badan. Jumlah protein agak padat, dengan hanya kira-kira 15 gram protein bagi setiap empat sudu secara purata. Selain itu, serbuk menawarkan kandungan serat yang mengagumkan, menggalakkan kesihatan usus besar yang baik, dan kaya dengan mineral, terutamanya magnesium dan besi. Dan melihat rami yang suci, badan mampu untuk mencerna dan menyerap dengan mudah dan cepat untuk tenaga dan selepas senaman penyembuhan otot.

• Ia cepat menyesuaikan diri. Memandangkan rasa adalah sejenis pedas dan agak sederhana, ia boleh dimasukkan ke dalam smoothie, oat, susu badam, yogurt dan makanan yang dipanggang seperti mufin atau roti, sementara melaksanakan tidak buruk rasa. Banyak jenis produk termasuk pemanis tiruan sebagai pemacu untuk mendapatkan serbuk mereka jauh lebih lazat, walaupun protein hem boleh "tidak dapat dikesan" dalam makanan tanpa perlu memasukkan gula yang berlebihan.

• Ia alergen percuma dan vegan. Anda tidak akan menghadapi tenusu, gluten, soya, kacang, atau hampir setiap alergen standard dalam kebanyakan protein hem.

Secara keseluruhan, mempunyai sudu rutin serbuk protein hem untuk diet anda adalah cara yang baik untuk mempunyai pelan pemakanan unggul, dan biasanya pilihan yang berkualiti tinggi berbanding dengan pelbagai jenis serbuk protein sintetik, oleh kerana profil bersih dan serba semula jadi.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar