Minggu, 08 November 2015

Perubatan Alternatif Sumber - berbeza Alternatif Kursus Perubatan yang terdapat

Perubatan Alternatif Sumber - berbeza Alternatif Kursus Perubatan yang terdapat

Perubatan Alternatif biasanya didefinisikan sebagai apa-apa amalan perubatan atau penyembuhan yang dilakukan oleh seseorang yang tidak mempunyai MD atau DO (Doktor Muda Osteopathy) Ini termasuk pelbagai jenis amalan yang mungkin termasuk ubat-ubat herba, perubatan kiropraktik dan akupunktur . Jika tradisional dan alternatif digabungkan maka ia menjadi apa yang dipanggil perubatan sampingan. Para doktor yang mengamalkan kedua-dua biasanya dalam apa yang dipanggil naturopati.

Idea perubatan naturopathic ialah penyembuhan akan berlaku melalui alam semula jadi. Ini adalah konsep yang sangat luas dan sering termasuk seorang doktor biasa yang juga percaya dalam mengambil lebih banyak masa untuk merawat pesakit mereka, ia juga termasuk ahli farmasi yang cuba untuk mencari alternatif kepada ubat-ubatan biokimia pesakit mereka ambil. Ini jenis perubatan alternatif mempunyai enam prinsip yang mereka lalui:

Mempercayai kuasa penyembuhan semula jadi.
Merawat orang keseluruhan.
Mencari penyebab sebenar gejala.
Menggunakan penawar kurang berbahaya.
Pengajaran pesakit mereka bagaimana untuk menjaga diri sendiri.
Menggalakkan kesihatan.
Terdapat kursus perubatan di naturopati dalam banyak institusi yang berbeza dan dua orang-orang yang lebih popular adalah Universiti Bridgeport di Bridgeport, CT dan Bastyr Universiti di Seattle, WA.

The homeopati alternatif dianggap sebagai satu amalan yang menggunakan bahan-bahan yang sangat dicairkan untuk membantu badan mula proses penyembuhan semula jadi. Mereka yang mengamalkan jenis perubatan alternatif percaya bahawa dos yang lebih kecil ubat-ubatan yang berbeza boleh digunakan untuk membantu merawat pesakit mereka. Dapatkah orang homeopati boleh menjadi seorang doktor perubatan yang memilih untuk bekerja dengan ahli farmasi yang homeopati. Terdapat sekolah yang berbeza yang terbuka kepada mereka yang ingin menjadi pakar homeopati. Dua daripada sekolah-sekolah akan menjadi Universiti Bastyr dan Resonance Sekolah Homeopati di Reno, NV.

Semua orang tahu bahawa akupunktur datang dari perubatan tradisional Cina yang sudah diamalkan selama berabad-abad dan ia memberi tumpuan kepada hakikat bahawa badan itu mempunyai beberapa perkara penting di dalamnya yang boleh membantu memulihkan penyakit yang berbeza. Secara umumnya ini jenis alternatif digunakan untuk menguruskan kesakitan dengan mengenakan tekanan kepada mata pada badan yang boleh membantu memulihkan diri sendiri. Sesuatu lesen yang diperlukan untuk dapat mengamalkan akupunktur dan anda mesti memenuhi semua keperluan negeri anda tetapi MD yang tidak diperlukan. Terdapat banyak sekolah perubatan alternatif yang menawarkan kelas akupunktur dan anda boleh menjadi seorang ahli terapi akupunktur dengan mengambil kursus-kursus ini dan mereka tidak memerlukan pengalaman perubatan sebelumnya. Sebagai contoh New England School of Acupuncture di Newton, MA tidak menawarkan kursus-kursus kepada pelajar-pelajar yang tidak mempunyai pengalaman sebelumnya. Walau bagaimanapun, pelajar harus mempunyai BA dengan sekurang-kurangnya 6 kredit biologi dan kimia.

Ubat alternatif perubatan kiropraktik telah menjadi sangat sangat diiktiraf di Amerika Unite dan walaupun anda tidak memerlukan ijazah sarjana muda untuk masuk ke kolej kiropraktik, ia masih tetap disyorkan bahawa anda mempunyai satu. Sesiapa yang mungkin berfikir untuk berbuat demikian mungkin perlu mempunyai sekurang-kurangnya 2 tahun biologi, kimia dan anatomi. Anda akan menghabiskan mungkin sekurang-kurangnya 4,200 jam di sekolah apabila latihan untuk menjadi chiropractor dan ini akan termasuk pengalaman praktikal dalam pelatih serta externships sebelum mereka boleh mendapat ijazah mereka. Setelah mereka selesai mereka boleh pergi kepala dan menubuhkan amalan mereka sendiri atau bekerja dengan sekumpulan ahli tulang. Semua graduan dikehendaki lulus Lembaga Kebangsaan Chiropractors Peperiksaan untuk membuka amalan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar